Veeeet att jag är svindålig på att uppd...

Veeeet att jag är svindålig på att uppdatera er just nu. Men jag har bara inte haft lust. Igår var en lugn dag, jag gjorde inte mycket mer än att sola och titta på tv. Riktigt skönt var det. Idag e de fredag vilket innebär att det är lördag imorgon, VILKET innebär att man kan sova uuut.... De är en sak man verkligen lär sej uppskatta när man jobbar! Haha :) På tal om jobb så e min "tjänst" på lillaharrie snart slut, ganska ledsamt för jag trivs här. Känns nog nästan lite jobbigt o sluta tillochmed om jag känner efter. Men tyvärr e de ju så, man kan inte få allt här i livet. Men, de jag skulle komma fram till var att ; hojta till om ni har ett jobb till mej! Hehehe...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0