Vila i frid lilla crossängel

Idag begravdes lilla Niklas... Eftersom vår släkt inte träffats och umgåtts så var vi inte på hans begravning men många tankar denna dag skänktes iallafall åt honom. Fick till och med dödsannonserna från tidningen idag som farmor klippt ut till mej, så fint att det är så många som bryr sig. Kan fortfarande inte smälta hela händelsen. Det är så orättvist. Nu när jag åker bil, går över vägen utan och kolla extra noga, när Oliver ramlar och slår sig, ja allt får mig att tänka efter extra och direkt ploppar denna orättvisa händelse upp i mitt huvud.

Jag säger inte att man ska bli rädd för allting men tänk så ofta människor gör saker som egentligen kunde kostat dem livet. Var rädda om er! Man vet aldrig vad som lurar runt nästa hörn och tyvärr hände denna olycka en liten pojke som i själva verket kunde sin grej.

Vila i frid! Hoppas du befinner dig i crosshimlen just nu. Du kanske till och med har det bättre än oss? ingen vet. ♥


Kommentarer
Postat av: jocke

livet är så förfärligt orättvist ,så tankarna går till er och till honom..

2010-08-27 @ 21:53:07
Postat av: Emma

Och framförallt till hans mamma som har ägnat så mycket tid och ork till att han skulle få göra det han älskade mest...

2010-08-27 @ 21:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0