2011

Ja mina vänner.. nu närmar de sig årsskiftet och ett nytt år i våra liv skall fyllas med minnen och nya kunskaper om livet. Årsskiftet mellan 08-09 skrev jag en utvärdering av mitt år här i bloggen. Just då fick jag tyvärr både dåliga och bra reaktioner (mest bra) och jag funderar nu på att skriva en utvärdering av det gångna året. Vad säger ni om det? Kommentera!

Ni vill väl höra lite om min helg antar jag? ;) I fredes var jag i landskrona och skulle pigga upp min kära vän Sandra så en utgång i helsingborg blev inplanerad. Sagt och gjort begav vi oss till tempel med lite andra vänner! Riktigt härligt ställe med mycket ös och jag hade trevligt men pga. olika saker blev kvällen ändå inte helt 100 %ig!

Lördag vaknade jag upp brevid min tös som sussade så sött. Steg upp och bakade scones (Bakis! what a good friend right?) till oss och sen slog hon upp de blå och vi käkade frulle. Där spenderade jag halva dagen tills jag åkte hem för att jag hade en restaurang middag och bio inplanerad med min grabb! Det blev kinamat och sen begav vi oss till SF för att spontant välja film på plats, men tyvärr hade vi redan sett de flesta nya filmerna som gick så vi hoppade det, hyrde 3 filmer och köpte massa gottis och sprang (bokstavligen SPRANG) till 123:an som skulle ta oss tillbaks till furulund. A:s familj var på 40 års party så vi hade huset för oss själva till in på natten när dem återvände hem vid ett tiden.. men det hindrade inte oss för att fortsätta ha en helt underbart mysig natt på hans rum och jag tror vi deckade helt utslagna båda två runt halv 6... ;) Tack babe för allt! ♥

Idag har de bara varit mys med familjen dahlström/almqvist och för att inte glömma smolt.. vi har kollat en massa filmer och bara tryckt godis.. precis som en söndag ska vara! Fick även ett samtal av pappa från Thailand.. allting hade gått fint och dem hade 30 plus grader där. Give me some of that shit please! :) Fick även berätta nyheten för honom att han hade blivit farfar i natt och glad blev han!

För ATT, från det ena till det andra.. Så blev min bror och hans flickvän föräldrar i natt 01.36 till en liten påg! :) 3370g precis som min lillebror var och 50 cm lång. Detta gör mig till faster (för andra gången) och jag fick idag ett mms på det lilla livet oh jag kan inte säga annat än att han hamnar i den väldigt sällsynta kategorin för SÖTA nyfödda bebisar! Cute as hell and i just can't wait to meet him ♥ Stolt över dej Paula som höll ut.. ;)








Nu blev det lite långt men så blir det när man slöar med uppdaten! Kärlek!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Var skulle den utvärderingen vara ?? Haha

2010-12-13 @ 11:35:06
Postat av: Emma

Var? Ja här i min blogg idiot :)



Eller du menar vad? Ja om mitt gångna år i mitt liv.. LIFE you know, the one thing you don't seem to have.. you don't eveen got a name :)

2010-12-13 @ 13:27:08
URL: http://hejhejhejemma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Idiot? Ja du måste fan vara idioten när de inte finns något sånt du skrivit!

2010-12-13 @ 16:06:37
Postat av: Anonym

Sorry men de va juh inte direkt samma mapp

2010-12-13 @ 17:25:32
Postat av: Emma

Det står FÖRRA året skrev jag en sån oh att jag TÄNKTE kanske göra en ny detta året! Reas before writing shit please

2010-12-13 @ 21:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0