26 december

Inlägget nedan visar hur bra min bantning började idag! Haha, nä men det var gott och absolut värt 149:- på Milas i furulund. Tummen upp för deras plankstek! Som sällskap hade jag Pontus och hans lillebrorsa Anton (som inte e så liten längre) som jag även spenderat några timmar på centersyd med idag. :) Även om jag hade all tid i världen på mig kände jag mig ändå stressad av allt folk och att grabbarna väntade på mig. Men med mig hem fick jag ändå två sammetsbodys i marinblå och svart, en mascara, ett par trosor, ett par jamasbyxor och en pumatröja. Också lite försenade julklappar till min Alle. :)

Efter CS blev det som sagt Milas och sen hem till Pontus för att kolla lite film. Gamer oh grown ups såg vi och jag kan starkt Rekomendera "Gamer". Fet film som du och jag baby A ska se när du anländer hem! :) vilket bara är 5 dagar kvar nu *längtar

Nu är jag och hemma och har varit ett tag.. Lilla kanel ligger här under täcket mellan mina ben och sussar så sött. Idag sover vi hos mamma. Imorgon intar jag gymmet med Pontus! Har ändå lite ärenden där så vafan.. Kan ju lika bra träna lite ;-) *ler Godnatt på er! Miss you baby A!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0