I know i know..

I know im not the greatest on updating you but it have been much lately.. Alex pappa kom i måndes oh givetvis har vi ju umgåtts en del med honom. Har blivit några rundor på nova, entré, centersyd och ikea.. det har varit trevligt! Har bott in mig här hos Alex nu haha.. *ler Minns knappt när jag var hemma sist? Jag trivs här. Men saknar såklart mamma oh syskonen.. lille plutten växer så fort mellan gångerna känns de som. Haha.

De har blivit en del läkarbesök nu de senaste veckorna känns de som.. bara den senaste veckan har jag lagt 650 spänn på läkarbesök och medicin. Fuck de! pallar inte va mer sjuk asså.. men nu får vi se vad provsvaren säger om nån vecka, och det är ju alltid nåt ellerhur? Mer på sjukhusfronten är att mormor blivit opererad idag.. har tänkt på henne hela dagen men det släppte lite när mamma skickade ett sms för en stund sen att allt gått bra. Skönt och höra oh nu kan jag andas ut. :)

Tänker också på pappa som lämnade sweden igår förmiddag och begav sig till thailand! Första gången han reste tvärs över jorden ensam så han hade myror i brallorna. såklart! :) dock skulle hans flickvän möta upp honom på bangkoks flygplats (hon åkte några dagar innan) och jag hoppas att allt gick bra. Hör väl av honom runt julafton för att önska oss en god jul.. :) love you daddy


Imorgon är det utgång som gäller. Jag oh sandra ska ut och shaka gumpen lite.. behövs alltid ;) kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0