Lillejul!

Då har dem åkt.. och återvänder igen den 1 jan! Saknar er redan familjen dahlström/almqvist/smolt. God jul

Idag är det de vi svenskar kallar för "lillejuleafton" och vanligtvis brukar vi fira en av dagarna hos pappa och en hos mamma varje år, men detta året är ju pappa i thailand så i år blir det bara en jul! Ganska skönt ändå.. man blir rätt mätt på det.. dagen efter vill man bara kräkas på julmaten så jag klarar mig. :) Dock saknar jag pappa mycket och längtar tills han kommer hem den 6:e januari så jag kan få ge han en riktig bamsekram!

Mina planer för idag är att snart lämna huset och åka hem till mig. Packa ihop lite saker till Kanel, som är Alex familjs lilla hund (TRO mig hon är liten, en av världens minsta hundraser..) eftersom hon ska följa med mig hem och fira jul hos min familj. Skygg som hon är så blir det bäst att hon hälsar på redan idag eftersom vi imorgon är ännu fler! Men det ska nog gå fint. :)

Ska också en sväng inom banken idag, hämta ut lite lön och fixa mig ett nytt bankkort. Denna gången blir det ett VISA, fuck maestro som inte duger till någonting. Sen får jag väl fixa lite med mina tradera auktioner som går ut ikväll.. är mer än nöjd med vad jag fått för mina grejer! Ska bli skönt med lite extra pengar sådär runt mellandagsrean... *ler ;) Mer än detta ska jag nog inte göra idag..  förutom kanske lite lussebak oh mysa med lillebror :) Nåja, vart firar ni jul i år? och NYÅR? vad sker då? tar dagen som den kommer :)


Jamie & Oliver ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0