New years eve

Mina vänner! Idag firar vi in det nya året :)

Sitter för tillfället hemma hos min älskling här vid datorn och lyssnar på musik oh målar naglarna.. Imorgon kommer han hem! Äntligen! :) 9 days.. gud så jobbigt det varit! Utan cam och mic hade jag aldrig klarat det... :) Haha. ♥ Saknar dig baby!

Om en stund kommer min styvpappa och hämtar mig för att åka hem till mitt eget hem. :) hehe. Där gör jag vid mig och käkar sen åker jag vidare till landskrona.

Har inte så mycket att säga mer än att jag vill önska alla ett gott nytt år oh hoppas att ni lyckas hålla sina nyårslöften ;) *ler Också vill jag önska min syster all lycka, man lever trots allt bara en gång och vi är bara människor.. Vi har iallafall samma kött och blod och jag står alltid bakom dig vilka vägar du än väljer här i livet. Såklart! ♥ Jag önskar också min bror och paula all lycka i framtiden med deras lille Jamie :) Samt resten av min familj oh mina vänner ett gott nytt år!

 

Het som ingen annan!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0