Provsvar

Fick alla provsvaren på mina urinodlingar idag. Nothing! Negativa allihop. Så smärtan när jag kissat har bara varit en retning på urinröret.. och blodhalten i kisset är inget som behöver utredas utan det kan vara fullt normalt. Så dem resultaten gjorde min dag. :)

Utöver detta har jag även fått prata i telefon med min grabb hela två gånger idag.. skönt att höra din röst och veta att på lördag kväll är jag i din famn igen! ♥

Annars har jag bara forsatt med städningen hela dagen idag och nu är det inte mycket kvar. :) Snart hämtar mami och jörgen mig för att åka hem och fixa lite saker, sen får vi se om jag sover här eller hemma. Imorgon är det nyår! Wiho.. dock ser jag mer framemot det nya året än mot själva "NYÅR". Men eftersom den firas med min tös så blir det en superkväll! Bara vet det. :) Vad är era nyårlöften?

Mina är att skaffa mig ett jobb och bli ekonomiskt oberoende, flytta till eget innan året slår 2012 och hålla kosten och träningen. Inga mer hetsiga bantningsmetoder utan nu går jag mot det som är rätt! Och jag vet att allt jag vill kan jag. :)


Drick nu inte för mycket av detta imorgon! ;)

Själv håller jag mig till några cider.. det räcker fullkomligt för att KOMMA ihåg nyårsafton. :) Och för att inte vara bakis dagen efter när min älskling anländer hem igen!

Kram på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0