Snö och åter snö

Go'midda i snökaoset!

Kan tänka er att många av er just nu står ute och huttrar och svär över skånetrafikens ändrade oh även försenade tåg och bussar.. tycker synd om er! För här sitter jag med handduken på huvudet precis utkommen från en varm dusch. :) Haha nä nu ska vi inte va såna, jag hade gärna bytt med många och åkt timlånga resor till jobbet.. Men nu HAR JAG JU INGET :) För tillfället. Men det kommer väl. Hoppas vi på. Visst gör vi?

Har som många andra dagar spenderat de senaste dagarna hemma hos min pojkvän i f-lund. När man inte gör så mycket mer än att mysa bort dagarna så har man inte så mycket koll på vilken dag man gjorde vad osv. You get me? I förrgår (?) var vi iallafall och avlivade två av Alex o hans familjs katter. Eftersom jag förut ville bli veterinär och aldrig varit med när ett djur somnat in (hemskt men kan vara intressant att veta hur det funkar) så valde jag och Alex att vara med under "händelsen". Madde var också med med Veronica valde att gå ut.. fullt acceptabelt då man haft djuren ett tag och det är känsligt.

Iallafall så var jag tillslut tvungen att lämna rummet, inte pga att djuren fridfullt somnade in utan för att jag inte klarade av att se M och A så ledsna. Jag hatar att se människor gråta, vara ledsna och upprivna.. sån är jag och därför gör jag allt för att undkomma/slippa att såra någon eller lämna dåliga nyheter. Hade aldrig kunnat jobba som polis och tvingas komma och knacka på någons dörr med ett hemskt budskap om att någon nära avlidit eller liknande. Ush. Döden är en hemsk händelse men som vi tyvärr alla tvingas acceptera.

 

Bad-mys! ♥

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0