Städa?

Efter två timmars städning och skottning så förtjänade jag lite lunch. Nu har jag käkat och ska fortsätta städa tänkte jag. Lär inte vara klar förräns inatt med detta stora hus.. tvätt städ, disk oh skottning! skottade i över en halvtimme innan och ändå syns det i princip ingenting på uppfarten. Stelfruset också.. inte det lättaste. Någon som har en sån där stor maskin som känner sig manad och komma o plocka bort det till mig? Hade uppskattats :) haha.

Annars har träningen kommit igång igen och det känns skönt. Nu ska de bara orka hållas också! ;) Jag personligen svälter hellre ner mig några kilon. (vill inte vara för smal) Dock så gjorde jag en hälso undersökning på gymmet igår och utan träning blir det mycket fett på kroppen. Och med olika svältdieter försvinner musklerna.. inge roligt! Aha, ni ville veta hur mycket fett jag hade? 29,8 % inte dåligt va? haha. För oh va så här snygg menar jag! ;)

Nä åter till städningen! Vi hörs sen.. :)


Kom hem NU... :(

Kommentarer
Postat av: alle

Du e duktig du babe.. men dock hade jag kunnat skotta uppfarten i stället & inte du :P... will be home soon (: <3

2010-12-29 @ 17:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0