<3

Hej på er!

Tänkte bara slänga in en snabb update i mitt nu stressiga liv haha.

Idag har jag varit på Nova med Pontus och hans lillebror. Ett stort tack till dem två som orkar vänta på mig när jag går runt och handlar.. mycket tålmodiga grabbar måste jag säga. Annars brukar killar gnälla som små hungriga barn när man går i affärer.. "Åååh, e du klar snart, jag väntar i bileeen..." Dock är inte min pojkvän sån och det är jag glad för. Han är själv klädintresserad så jag slipper allt sånt tjat o gnäll. :) Lucky girl!

Efter shoppingen åkte vi inom furulund och hämtade upp kanelen och sen släppte dem av mig hemma. Så nu har jag slängt i mig lite mat också intar vi gymmet igen om en timme ungefär. Körde kondition typ 25 minuter igår och det var en nära döden upplevelse. Haha galet. Vad fan händer med mig? Förr stod jag där på bandet lätt en timme. Ändring på detta nu asså.

Nu är nyår förmodligen planerad och det känns skönt. I år firar jag inte med "kggänget" som jag gjort dem andra åren. No hard feelings. I år firas den i landskrona stad och det ska bli supertrevligt! Men med den bästa värdinnan tvivlar jag inte ett dugg. ;) *ler

Vet ni? Igår spenderade jag 3 timmar framför en Msn konversation med min baby Alex. Camarna igång och mikrofon för min del. Han skrev och jag pratade. Hehe. Ville bara sträcka ut armarna och ge honom en bamsekram.. Saknar dig älskling. Ditt leende, din värme, dina kyssar oh dina farliga ögon som jag bara kan drunkna i.. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0