Lördag

Eftersom vi i många bloggar ständigt får läsa om hur bra dem har det och hur dem älskar sina liv and so on, så tänker jag vill skillnad från vissa av dessa inte låtsas utan börjar idag mitt inlägg såhär: My life sucks a bit today! Jag har ont i höger öra, halsen är svullen, polyperna svider, näsan är täppt, jag har ögoninflammation samt fucking blod i mitt urin.. Jag är fortfarande arbetslös, det är svinkallt ute och det känns som att man endast kan ta sig fram med bil.. det enda positiva med detta är att jag stannar där jag är, vilket är hos min grabb och hans fina familj! :) E glad att jag "klickat" så bra med dem.. det har jag iofs alltid gjort i mina tidigare förhållanden också men detta e speciellt.. ;)

Nått helt annat, (men ändå inte eftersom han också tillhör familjen), är att imorgon bitti anländer Alex pappa i sverige.. oh för ni som tidigare läst så bor Alex pappa i Usa. Vet att de är stort för min babe eftersom dem endast ses två gånger om året, och jag e så glad för hans skull att imorgon finally är D-DAY och att dem kommer att få spendera dem kommande 2 månderna ihop innan han åker hem igen. :)

Idag har jag spenderat dagen hos min storebror. Jepp, STORE bror som nu är fyllda 25... har sagt de förut och säger de igen, kan inte fatta att du NÄSTAN e vuxen nu.. de behövs nog sisådär 5 år till men sen... ;) haha love you! Nä skämt o sido.. vi har hela familjen och paulas familj varit där idag och firat victor och benjis födelsedagar samt bytat julklappar med pappa som åker till thailand på onsdag. Det var väldans trevligt och efter det åkte jag raka vägen hem till A igen :) här har vi käkat middag och kollat film!

Nu säger jag godnatt och... Mami jag saknar dig när jag inte är hemma så ofta.. love! puss!











bilder från idag och en bild på söta lilla kanel :) också till sist en sleten alex nån kväll vi hade film mys..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0