When santaclaus is coming to town

Nu är julen över för detta året. Nu väntar bara den hektiska mellandagsrean, alla jobbiga och konstiga öppettider överallt under dem kommande dagarna, långa köer och giriga människor. Också nyårsafton då såklart! Själv har jag fortfarande inte planerat min nyår. Bryr jag mig? Inte direkt. Detta året har jag ingen att tänka på mer än mig själv, eftersom min grabb fortfarande är i Polen på nyår tyvärr. :( Så vad jag hittar på kan jag bestämma i sista sekund! Och det känns rätt skönt. :)

Julafton var som vanligt inrutat men mycket mysigt! Jag värdesätter verkligen min fina familj och mina 4 underbara syskon, vad hade jag gjort utan er. Många barn må vara ensambarn och bortskämda så de skvätter om de, julklappar för mångsiffriga belopp och allt precis så som de önskas.. Men jag e glad och tacksam att jag har er! Mina ögonstenar. Hade kunnat leva vareviga jul utan julklappar sålänge jag får ha er vid min sida. Inget utan er! Familj ♥




Men man ska aldrig ta förgivet, vad som helst kan hända närsomhelst därför ska man alltid uppskatta och värdesätta varandra. Tänker på dig idag S och tycker synd om dig som inte får ha storebror hos dig. Men han kikar ner på er idag, de vet jag. :) Skänker också tankar till min kära mamma som för 11 år sen idag miste sin pappa. Dock räcker det med tankar för min del då jag vet att denna dagen tänker mamma, camilla, mats, caroline och cecilia på honom väldans mycket och det behövs inte skrivas ut exakt överallt på internet varje år för att man ska minnas och hedra sin far. Han finns i deras hjärtan och det räcker så. ♥

Min dag kunde inte börjat bättre än med ett samtal från mitt hjärta som ringde och väckte mig klockan 8 imorse. "God jul älskling! Jag saknar dig helt galet mycket..." var en del av samtalet och jag kan inte annat än att avguda min fina grabb. Han respekterar mej verkligen som ingen annan och hans kärleksfulla och lekfulla personlighet är varje kvinnas dröm! Det är JAG som har drömprinsen :) Väldigt mysigt som sagt att få höra hans röst men dessvärre mindre kul att han är låångt bort härifrån.. Men imorgon är det en vecka kvar tills våra läppar möts igen och det överlever vi nog :) ellerhur babe!




Det har varit god mat och många skratt ikväll åt vår söta lilla Oliver som nu uppnått 1.5 års ålder och förstår iallafall lite av innebörden med paket och tomtar! Lillfisen älskar verkligen katter och när han insåg att tomten blandannat kom med en liten kise som kunde båda jama och röra sig så blev han alldeles utom sig! Glädje skrik och skratt allt dokumenterat på film :) (som jag behåller för mej själv) Liten tuffing som han är var han inte ett dugg rädd för tomten.. han tyckte det var jätteskoj. :)





Nu har syskonen gått hem, familjen har lagt sig och till och med lille kanel ligger här brevid mig och sover. Den enda vakna är jag och det ska jag minsann snart ändra på.. Imorgon är det en ny dag och eftersom dem flesta affärer inte öppnar förräns på söndag så använder jag morgondagen till något annat. Men sen ska jag minsann ut och trängas de kan ni tro ;)

Så imorgon förmiddag är det tänkt att jag och syster ska bege oss till gymmet och träna. Alla överflödiga kilon som satt sig den senaste månaden måste bort nu känner jag :) För kom ihåg.. skyll inte på att det är juletiderna som gör er feta.. det är inte tiden mellan jul oh nyår som gör det, det är mellan nyår och jul! ;)

God jul allesammans och godnatt!

























 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Träna, ja de låter bra men fet kommer du alltid att va

2010-12-27 @ 08:39:13
Postat av: Emma

Naw..Rätt kul att min vikt bekymrar dig.. gulligt ;-) luktar svartsjuka..

2010-12-27 @ 09:23:09
Postat av: A

ja träna kan hon duktigt bra , Och Vackrast e hon :).. så , svartsjukan luktar :)

2010-12-29 @ 21:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0