<3

Det gick svinbra idag på praktiken! packade upp saker, larmade och lärde mig lite om lagret o så. "behind the scene on hm" haha. nä men jag kommer säkert störttrivas där, så känns det nu iallafall. :)

Fotade lite idag också, men tror ni jag hittar min sladd eller?! nej, inte i denna flyttröra. men jag lovar att leta imorgon. Imorgon är det fredag dessutom! skönt. men tråkigt nog är jag inte hemma förrän vid lite över sex... mindre roligt. men änsålänge har jag inga planer för imorgon så det är väl rätt lugnt. fredde ska iväg och spela poker iallafall. vad ska ni göra?

Lollo när du ser detta.. (om det inte är mitt i natten) RING MEJ! hihi

Nu ska jag sova, natti natti

"I know what I did wasn't clever
But me and you we're meant to be together.."


Kommentarer
Postat av: Lollo

Haha åt mitt lilla hjärtegryn :D Jag reckar skiten, kom till emma s ikv, så har vi myspys <3

2010-02-19 @ 14:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0