<3

Då är alla hjärtans dag slut för detta året! Har inte varit så händelserik dag denna gång faktiskt. Fredde har varit i hörby och jobbat så han var inte hemma förrän 6 i dag. Jag har i allafall hunnit med att färga håret, tog en ljus färg denna gången men självklart blev det mörkt ändå. Min förra utväxt fick också en lite annan nyans så hädanefter kommer jag nog färga håret hos frisören också får det kosta vad det vill.:-) men men! Älskling kom hem med en choklad ask iallafall och sen åkte vi ner och delade en pizza, thats love! Haha. Nu sitter vi hos pappa och har varit här ett antal timmar. Ska snart hem, skola i morgon och jag ska besöka min praktikplats. Bloggar från mobilen därför allting kommer lite huller om buller! Men jag hoppas ni har haft en mysig dag i allafall och har gjort någon glad! Det har jag gjort i allafall, hoppas jag. ;-) :-* Nattinatt! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0