Alla vi som hatar snö

Det finns fan bara en fördel med snö. och den drog jag nytta av idag. jag vägrade att plumsa i denna sjukt höga snön hela vägen till skolan. antog att mer än hälften av klassen ändå inte skulle vara i skolan, eftersom tågen var inställda. Så jag var hemma istället, gjorde allt i min takt, duschade, fixade mig osv.

Sen kom fredde och hämtade upp mig så åkte vi till nova. köpte en jeansskjorta (kul att den trenden kommit tillbaks haha, sån gick min mamma i när hon vänta mig) och en tröja med lite stuffs på axlarna. vet inte om jag gillar den eller inte än... man bara stör sig sååå mycket hela tiden om de där jäkla trådarna och kedjorna inte ligger rätt. men den är väl ok :)

Efter nova lagade vi mat och sen skulle fredde på träning. satte mig vid datorn och tänkte "nu ska jag fan inte fastna här" så jag klickade upp monka på msn sen var det bestämt att vi skulle till gymmet. var nog där i två timmar :P mycket skitsnack men fick också en del gjort. duktig jag e va?



Haha ingen bra bild alls men jag skyller på att jag hade bråttom.



Är ju tvungen att lägga ut en bild på vad jag slängde ihop till lunch idag. äckligt gott var det.



Också sist en bild på denna lilla tösen som vi egentligen skulle behållt men mamma bestämde sig för att sälja henne istället. Ska ta en från nästa kull istället, annars blir vi uppbundna hela sommaren...


Kommentarer
Postat av: 234567890+

gfdgadgadsgsdgfsdgadsgSDF TREWTREWTAEWTEWTEWTEWTEWT

2010-02-07 @ 00:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0