Blogg.se

Blogg.se har alltid en tendens att inte fungera när jag ska blogga nuförtiden.

But anyway! igår var jag och tränade med Monka. vi körde stenhårt på alla maskiner så det lär ju kännas idag. har dock inte rest mig upp och känt efter så jag vet inte än ;) haha. När jag hade tränat kom lollo hit innan hon skulle dra till tåget. snackade lite och sen drog hon vid halv tio. Fredde skulle kommit vid elva men det blev lite senare, så när han kom sov jag redan.

Idag är jag ledig! wiho skönt. Min nya mentor är iväg och pratar med dem på Åhlens i Lund för att jag förmodligen ska ha min praktik där, wee'll see. Men sov jag länge idag för det? Nej. När klockan var sju började fredde ringa rundor och efter det kunde jag inte somna längre, så det fick bli datorn. ända sysselsättningen om man hatar att titta på tv.

Fast....... jag kanske skulle ta och sätta på filmen "my sisters keeper" har hört att den ska vara skitbra. nån som sett den? på svenska heter den "allt för min syster" tror jag. (?)



Haha, såhär såg jag ut igår när jag tränade. Undra vad dem på gymmet tänkte. Haha.


Kommentarer
Postat av: Jag vet

Att du är en hora kanske?

2010-02-10 @ 12:39:43
Postat av: Louise

Haha så omogna folk kan va :D Dom hatar att älska dig hunny ;) <3

2010-02-10 @ 18:43:16
Postat av: Emma

Haha ellerhur gumman. och lika kul tycker jag de e att dom som skriver nåt kaxigt vågar aldrig stå för de haha, tuff man är då.:)

2010-02-10 @ 20:11:47
URL: http://hejhejhejemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0