:(

Nu mår jag faktiskt illa. jag mår illa av städning och flytt och lukten av rengöringsmedel. Har varit i lägenheten sen ca halv tolv idag och städat och nu är jag helt slut och känner mig inte alls bra. Imorgon är sista dagen på lovet och jag har spenderat i stort sett alla mina dagar på något sätt till att städa/flytta/hjälpa till i huset.

Igår var det egentligen meningen att jag skulle vara hemma och hjälpa till, vilket jag gjorde men klockan 22.15 nånting körde jörgen mig in till kävlinge. Åkte hem till brorsan där alla var och spelade poker... insåg efter någon timme hur trött jag var så jag gick och la mig i deras säng... vaknade halv sex av att paulas klockade ringde (hon skulle jobba) och när jag gått upp möts jag av fredde, victor o danne i hallen. då har dom spelat tills HALV SEX på morgonen och alla andra har gått hem. sinnesjukt enligt mig, så roligt är det inte. :)

Nu ska jag plocka ihop och sen ska vi nog hem. hemma i huset väntar ca 15 sopsäckar med saker som ska packas upp.. vet inte om jag strejkar asså. melodifestivalen och 1,5 liter colalight hade suttit bättre. :( vad ska ni göra ikväll? kommentera nu & va inte så tråkiga! så jag vet vilka som läser. :)

vi hörs sen! puss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0