First day

Tror ni att det var någon andra avenyn igår?! nej! skit-OS.

Som jag skrev igår så är det första dagen på praktiken idag och jag börjar klockan 10.00. Funderade på det igår när jag skulle lägga mig.. centersyd öppnar ju typ 10, eller lite över. Jag måste alltså hitta vilken av alla tusen dörrar jag ska gå in i? om jag inte väntar tills dem öppnar då. det är ju ett alternativ.

Slutar vid fem, så jag är hemma vid sex tiden ikväll och sen händer det inte så mycket antar jag.

Imorgon är det freedag, fattar ni, freeedag. och det ska bli så skönt. vad händer i helgen?



jag vet, jag vet. jag ska fota mer. promise.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vi vill ha fler bilder på dig <3



kan inte sluta älska dig :( går bara inte!!!

2010-02-18 @ 20:31:34
Postat av: Paula

Är det en gammal bild eller du har färgat håret ljust igen??? :P Bra bild i allafall :D

2010-02-19 @ 05:58:34
Postat av: Emma

Oj här var det komplimanger :)



Den är gammal, den är från i somras. jag behåller nog det mörkt nu haha :P tack :)

2010-02-19 @ 08:14:10
URL: http://hejhejhejemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0