Fredag

Dagen som alla längtar till! fast idag blir inte så fallet för mig. ska bara vara hemma och hjälpa mamma och jörgen att bli klara med mitt rum. allting kommer inte bli klart nu på direkten, men det är en del kvar att göra så att jag kan ställa rätt mina saker åtminstone.

Dem andra ska spela poker och kröka hemma hos victor. jag är inte så intresserad av att spela bort flera hundra på det samt slösa en hel fredag kväll och natt på att spela poker så jag överlever nog. ;)

Louise skulle ju självklart börja fresta mig med att följa med till malmö, till chili. nattklubben som Tim från mammas pojkar äger. Ingen av oss har ju varit där än men tråkigt nog så kan ju inte jag ikväll.. (även om jag jättegärna velat) så det får bli en annan gång.. :)

Jag sa ju att jag kanske inte skulle blogga på länge, men så blev ju inte fallet! Jag får helt enkelt bara tacka och buga för att vissa människor inte sätter lösenord på sina nätverk :) så nu kan jag sitta i köket och surfa på någon annans. GÖTT.

Nu ska jag klä på mig! vi hörs senare :) lär ju bli en del uppdatering då jag bara är hemma!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0