Godmorgon bloggen!

Vaknade för en stund sen, som vanligt kan jag inte somna om när fredde beger sig iväg!

Igår spenderade jag min kväll ute i huset med att måla tak och väggar i ett av rummen i källaren och det var riktigt tråkigt faktiskt. Men det måste ju tyvärr göras. Börjar också känna mig lite stressad nu, så jag kan ju tänka mig hur min styvpappa känner sig.. det är massa kvar att göra och på lördag flyttar dem! sen bor jag och elin kvar till ons-tors nästa vecka och då måste mitt rum vara klart.. det känns som vi aldrig kommer hinna!

De ska även väljas tapeter (som jag inte lyckas hitta några bra, fina som passar ihop någonstans) och alla mina saker ska packas, de ska köpas ny garderob och tv bänk, fixas med internet, tv uttag o massa saker. suck.

Sen finns de en hel del andra saker också som virvlar runt i mitt huvud och jag känner att det börjar bli för mycket att tänka på. jag måste lugna ner mig..

nu ska jag käka frulle, vi hörs sen. tjao


Kommentarer
Postat av: Natalie

Kolla på Bolagret , där har dom asfina :)))!

2010-02-17 @ 20:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0