Godnatt

Idag har jag varit i skolan och ordnat en massa saker. Nu är det klart. Jag har bytat linje, kommer inte längre att gå hotell och restaurang. Kändes faktiskt bra att skolan var så tillmötesgående och jag fick det precis som jag ville. :) Handel är linjen jag bytat till, mest för att jag gillar de där med att jobba i affär med människor och för att komma ifrån skolan två dagar i veckan. :) Sen fanns de fördelar med Hr som inte handel har men de får man ju ta tyvärr..

Men men! nog om det. Idag blev min bigsis hund sjuk och fick åka till vetrinären.. han har "analsäcksinflammation" den lille stackaren. Så imorgon bitti klockan 07.30 ska han opereras, jag och fredde ska köra henne in innan skolan börjar... snällt va? men lille wille (hunden) är freddes favvo så everything for him ofcourse..

Imorgon är det skola och träning!



nattinatti...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0