heeelg

Lugna lördag!

Igår var jag och Louise på fest hemma hos danni i lund. Satt där och krökade och vid elva stack vi till gräddhyllan, därefter herkules.. (det var 22+ så taaaack jonot för att du fixade, hade skittrevligt!) :) vi dansade typ all night long och sen delade vi taxi med robin till kävlinge. min älskling gjorde annat så han var inte med!

Imorse mådde jag faktiskt ovanligt bra, drack inte så mycket igår nämnligen. Åkte med jonot, oskar och robin in till malmö för att dem skulle käka. Sen inom lund o köpte godis och hem till robin och kollade på en film. Nu är jag hemma och har tråkigt.. men lugna lördagskvällar behövs också! fredde är i hörby och jobbar så han stannar där över natten.

imorgon är det valentines day, vad ska ni hitta på? :)

"KÄRLEK ÄR INTE ATT HITTA NÅGON MAN KAN LEVA MED, UTAN ATT HITTA NÅGON MAN INTE KAN LEVA UTAN..."

Tänk på de mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0