Heldag

Idag har jag varit i lund och handlat lite med min mami och jörgen. (och oliver) lugnt och skönt var det, vi fixade tapeter till mitt rum så nu är det en sak mindre att tänka på iallafall. köpte lite annat såsom gardiner, mattor osv till resten av huset också. saker börjar trilla på plats nu vettni. :)

Sen åkte jag hem och städade köket här i lägenheten, fixade middag och duschade. sen kom älsklingen hem och vi käkade. Och jag mixtrade i hop ett bord av två flyttkartonger och ett påslakan... påhittig som jag är. ;)

När vi var klara hämtade vi lite verktyg hos robin, sen körde vi ut till huset. har tillbringat kvällen där, grabbarna håller förtillfället på att lägga golvet i mitt rum. tog inga förebilder när allt i rummet endast bestod av sten, men jag tog nån idag iallafall. ser mycket mindre ut på bilden än vad det igentligen är... men ni ska få se sen när det är färdigt :)








min lille plutt var rastlös inne på rusta, så han fick agera modell uppe på en av mattorna. det tyckte han var jätteroligt :) haha



nu ska jag sova.
natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0