Ikea

Puh, nu är jag helt slut.

I morse lite över nio hämtade jörgen mig, sen körde vi till lund och hämtade upp elin. åkte till ikea och handlade och käkade frukost. fick min efterlängtade tvbänk också köpte jag lite doftljus. :) resten var saker till huset och till sis, hon ska ju så småningom flytta snart.

Efter det åkte vi hem till huset och jag satte igång att måla källartrappan. Det har tagit mig i princip hela dagen att få den målad, men nu är den fin. :) Can't wait until tomorrow när den ska målas ännu en gång... wie! Victor och jörgen fixade färdigt golvet och elin sydde ihopa tygerna som ska hänga på väggen där nere i tv-rummet. (som kommer att vara elins rum tills hon flyttar) meningen var att jörgen skulle börja tapetsera mitt rum idag men det kom så mycket annat imellan så det får bli imorgon istället.

Så min dag imorgon kommer att bestå av TVÄTT här hemma i lägenheten av alla mina kläder innan jag packar ner dem. Städa klart stora toan, ett av rummen där nere. därefter ut i huset och måla trappan igen... så jag har ännu en fullspäckad dag framför mig. känns ju verkligen som att mitt lov blir ett superskoj lov.. men enligt mig är det ju faktiskt inte bara min styvpappas o mammas ansvar att stressa ihjäl sig utan jag tycker inte det är mer än rätt att vi alla hjälper till, det är sånt man gör. :)

Robin, jag vet att du läser detta så; får jag låna ditt trådlösa internet ett tag? :) mitt bredband kommer ta 3-4 veckor innan de flyttas... :(







Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0