Måndag!

Idag var det meningen att jag skulle ut och besöka min praktikplats, men jag mådde verkligen inte bra imorse så jag fick ställa in. Eller rättaresagt Tommy åkte ut där ändå och pratade med dem! Fick iallafall höra att han berättat för hpl klassen idag att jag skulle börja, inga bra reaktioner inte! haha.. they just hate to love me... men men, att hela tiden vara sur o tvär och  lägga ner tid på att snacka skit om andra man inte ens känner, beror bara på dålig självkänsla girls. :)

Så idag har jag bara varit hemma och tagit det lungt hela dagen. nu ska jag snart käka pizza... idag IGEN. imorgon är det fan gymmet som gäller, jäkla slarvig jag varit dem senaste dagarna. icke bra!

Nu blir det tv, puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

PreciSss .. brudar med kass sjävlkänsa



Du är fortfarande det vackraste jag sätt <3

2010-02-16 @ 02:16:21
Postat av: emelie

[email protected] ;)

2010-02-16 @ 08:59:53
URL: http://evasonja.bloggplatsen.se
Postat av: Emma

emelie : tack ;)



den andra : ellerhur, and im not one of them. tack, smickrande :) :)

2010-02-16 @ 09:08:10
URL: http://hejhejhejemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0