Nu sover man gott

Kom hem från gymmet för en stund sen, var där och tränade med Monka. Visst känns det bra när man går och lägger sig på kvällen o vet att man varit duktig o förbrännt en massa fett under dagen? Haha, för mig är det så iallafall. :)

Igår var det lördag. Gjorde en massa under dagen så på kvällen hade jag inte en aning om vad jag skulle hitta på så jag slängde iväg ett sms till louise. hon var uppe hos pontus och umgicks så jag gjorde vid mig och sen körde fredde mig dit innan han skulle till jimmy. Var där och snackade ett tag, sjukt längesen man träffade pontus så det var trevligt. :)

Vid tio tiden gick vi hem till Robin.. där var dannie, jonot och oskar. trevligt :) var där till typ halv två två då hämtade fredde mig så åkte vi hem och la oss.

nu ska jag duscha, kanske kommer ett lite känslosamt inlägg sen ;) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0