Sjukhuset

Idag ska jag med min älskling till lasarettet i lund. han hittar ju inte speciellt bra där så han behöver mig som ska guida honom.. han har iallafall äntligen fått en tid till "efterundersökning" av sina handleder! det är snart två och ett halvt år sen han råkade ut för olyckan och idag ska han äntligen undersökas. skönt för honom..

Annars så ska jag, fredde och jimmy bara vara hemma hos fredde i asmundtorp ikväll. ta det lugnt och se några filmer. lugn o skön fredag... :)

Vi hörs sen :)




Kommentarer
Postat av: natti

ett annat boktips förresten, har du sett MTV serien the hills? med lauren conrad o dem? iallfall, så skriver lauren en serie på 3 böcker tror jag det är, där ettan o tvåan har kommit ut. har läst den första och den älskade jag.. (tänker lite gynning och så) den heter iallfall LA candy!

2010-02-05 @ 11:38:14
URL: http://finest.se/ntornkvist

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0