Skola

Måndag och morgon och det är skola på schemat. har lunch förtillfället.. fredde kommer om en stund så vi ska käka tillsammans. två lektioner avklarade, nu återstår två till efter lunchen sen ca en halvtimmes extramatte. det beror på hur snabb jag är.

Efter skolan tänkte jag iallafall traska ner till biblioteket i Kävlinge. Oj vad längesen det var jag lånade en bok på ett bibliotek. speciellt bibblan nere i kävlinge. Idag ska jag dit iallafall! jag vill läsa Carolina gynnings bok "egowoman" men jag pallar helt ärligt inte paya 230 spänn för den just nu. så då är det ju bra att det går att låna den istället. :) någon som läst den? vad tyckte ni? jag har läst "ego girl" and i loved it.

Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra mer än ovanstående. några förslag?

Och juste, gårdagen! På förmiddagen åkte vi till centersyd och köpte en sista-minuten present till pappa, haha. Det blev 3 st t-tröjor. efteråt bjöds det på chili con carne och därefter kakor hemma hos honom.. gott! efter kalaset åkte jag hem och fred åkte till landskrona och tränade boxning.


Kommentarer
Postat av: natalie

måste tipsa om en annan kanon bra bok då, det är nicole richies "the truth about diamonds" apbra!

och gynnings andra bok är också bra, men jag fastnade mer för den första!

2010-02-01 @ 11:48:49
URL: http://finest.se/ntornkvist
Postat av: Emma

Du jag tror jag har den hemma. är det den med nicole på omslaget med en tiara eller krona eller har jag fel för mig? jag fastnade inte i den riktigt därför slutade jag läsa efter en bit.. är den så bra så får jag väl pröva igen :)

2010-02-01 @ 12:33:22
URL: http://hejhejhejemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0