Skönt





Nu har jag kommit hem och fått lite mat i magen, så nu känns det bättre. Fick minsann min colalight också. Så nu sitter jag i soffan och dricker cola och sneglar på simpsons. Kul lördag! skulle egentligen packa upp saker men mamma berättade nyss att vi struntar i det idag.

Och fredde ringde och berättade att han skulle spela poker med sin pappa och anette så att han blev kvar i landskrona rätt sent. Så nu är frågan... ska jag sova och vila ut mig, eller ska jag göra nått? känner mig lite rastlös, men finns det ens någon möjlighet att ta sig någonstans nu när man bor här ute? jag blir deprimeraD.


Kommentarer
Postat av: evelina

men vi har ju skit kul ;)

2010-02-27 @ 22:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0