Try to sleep with a broken heart

Såja! nu var jag hemkommen från huset, olivoljan är urtvättad, håret är fönat och plattat och alldeles perfekt! (okej nu överdrev jag) förut hade jag lååångt, jättefint tjockt hår men när jag började platta det dagligen utan värmeskydd så förstörde jag det totalt. vilket har resulterat i att mitt hår blir bara en viss längd sen stannar det eftersom det är så slitet så att jag bryter av topparna hela tiden när jag borstar. oljan gjorde håret mjukare iallafall och det tänker jag göra om snart igen! lite kletigt och drygt att pilla med men bra resultat :)

Fredde skulle möta Johan halvvägs till landskrona och ta en cigg och lämna nånting så här ligger jag i min ensamhet och skriver. rätt skönt faktiskt. ibland behöver man vara ensam, de har till och med jag insett nu! förut var jag jätterädd för att vara ensam, rädd för att inte ha jättemycket vänner eller en pojkvän som älskade mig, men nu har jag börjat lära mig att man kan inte hålla tag i saker som kanske inte är äkta bara för att man är rädd för att vara ensam, dem som är äkta står vid din sida oavsett vilka val du gör och din familj finns alltid där. så nu har jag predikat lite om det också :)

Imorgon ska jag ställa klockan tidigt för jörgen hämtar mig vid 9 tiden. Då ska vi in till lund och hämta upp elin på hennes jobb sen ska vi tre till ikea och handla. jag ska nog köra dit. får vi se hur de går, det var ett bra tag sen jag körde.. men det går säkert bra. måste ju ta tag i det nu :)

Nä nu ska jag lägga mig. Natti (L)









Kommentarer
Postat av: R

Fint foto <3

2010-02-23 @ 08:08:35
Postat av: natalie

vad betalar du för medlemskap på train in?

2010-02-23 @ 15:04:07
URL: http://finest.se/ntornkvist
Postat av: Emma

Tack :)



Jag betalar ingenting, för mitt ex har alltid betalt det till mig på autogiro. fast jag tror det är 330 i månaden han betalar per person, och då får man göra alla övriga pass också såsom spinning, step, aerobics och sånt. fast jag har sagt upp mitt nu så jag slutar träna där om ca två veckor!



nya gymmet tvärs över gatan är mycket grymmare!

2010-02-23 @ 22:52:14
URL: http://hejhejhejemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0