We know love is all we neeeed

Så! nu har jag för en stund sen slängt i mina första 4 maskiner. (Ja, tro det eller ej. två tvättstugor var lediga så det blir fyra maskiner samtidigt! skönt.) Så om cirkus 13 minuter är dom färdiga och då ska jag ut där igen och hänga upp en massa.... det roligaste av allt ;) suck..

Vaknade förresten typ halv åtta imorse av att dom byggde om våra balkonger utanför. ANDRA morgonen nu.. klart, det måste göras och det är ju inte deras fel men fan vad arg man blir. haha.

Klickade in på en blogg innan och såg att hon lagt upp den "nya versionen" av när alla kändisar sjunger "We are the world" tillsammans. Åh, kärlek på den låten! Det var jättefint gjort och dem var superbra men den gamla versionen ligger mig fortfarande närmre hjärtat.. den är så fin. börjar nästan gråta när jag hör alla sjunga med sina otroligt vackra röster. Också är ju texten jävligt fin!

Också e det ju som dom säger... "life is the greatest gift of all" och "love is all we need" så sant så! förutom pengar då... sorligt men sant :)





Nu ska jag springa ut till tvätten! vi hörs sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0