<3

Igår var jag ute och gick en mil som jag sa att jag skulle. duktigt va?! :) planerna var att göra det idag igen men det är så jäkla kallt ute! ska iallafall ut och gå en långrunda sen om det blir hälften eller om det blir en mil det får vi se.

idag har jag varit i skolan och lagat mat.. kom hem för en liten stund sen. så skönt det känns när man smäller igen dörren bakom sig och går ifrån en hel skoldag... undra hur skönt de kommer kännas i juni nästa år när man smäller igen dörrarna föralltid... guuud vad jag längtar till den dagen kommer!

kom också & tänka på att jag faktiskt inte skriver så mycket om min pojkvän här i bloggen, förutom att vi umgås.. så jag tänkte slänga in en bild på honom och berätta för er hur mycket han betyder för mig =)

    

love you forever and ever!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0