4 januari

Då var det nytt år och nya möjligheter... nya minnen, nya händelser och en massa nya upplevelser hoppas vi på! hur var ert 2009?

Sitter hemma hos fredde, tog precis en paus ifrån städandet. först har vi städat här i huset eftersom mäklaren kommer snart, sen så har jag hjälpt fredde att damsuga och städa i bilen. men när mina händer kändes som isbitar så tog jag mig en paus :) så nu sitter jag här!

igår var det söndag och vi gjorde ingenting speciellt. precis så som de ska vara på söndagar. vi var hemma hos min pappa och umgicks och sen på eftermiddagen åkte vi hit. käkade middag och kollade på ondskan. är det bara jag som inte har sett den filmen förut? nu har jag sett den iallafall och jag tyckte den var skitbra! påminde mig mycket om min pappa faktiskt. "dom kan ta allt ifrån mig men aldrig min stolthet" det är min pappas motto och han lever alltid upp till det tro de eller ej! även om de gör ont i bland så sväljer han aldrig den... o de kan vara både på gott o ont..

vet inte om vi stannar här idag med men till kävlinge och träna ska vi iallafall... :)



gammal bild på fredde & fluffe som jag hittade på datorn.. cute ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0