Avslut

Har precis läst kenzas blogg, visst blir man inte bara LITE avundsjuk på alla hennes strandbilder o mysigheter? åååhh! jag vill också åka iväg.. i sommar ska jag fan iväg!

ligger i soffan och tar det lungt. idag blir en lugn fredag för i morgon ska vi upp tidigt. för vet ni? vi avslutar lovet med skidåkning på vallåsen. ska bli skitskoj :) det är jag, pappa, fredde, brorsan och danne. sen så ska ola, hans tjej, sandra & johan också dit. :) glad att sandra ska med så jag har nån o åka me! haha

jag lovar iallafall att ta med kameran :)

så idag får det bli lungt. ska hem till lollo sen och hämta termobyxor som jag ska låna, sen ringa runt lite och bestämma när vi ska åka i morgon.

nä nu ska jag dra mig :) vi hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0