bättre sent än aldrig

Har varit på centersyd en sväng med min daddy, kom hem precis. köpte vantar och skidbyxor sen käkade vi lunch på graffití café. yum!

Veet, vet veeeet att jag blivit dålig på att blogga. har hittat på saker och inte varit hemma därför har jag inte haft så mycket tid över till det.

Igår var vi i landskrona hemma hos Sandra och johan och umgicks, trevligt. :) var hemma halv 3 inatt och vet ni vad jag gjorde direkt när jag kom in genom dörren? sprang in på toa och kräktes... ush mådde inte alls bra. men nu är det bra så det måste varit någonting jag ätit!

På måndag börjar skolan. vem ser framemot det? ;)

Från det ena till det andra så lovade jag bilder från nyår, det blev inte så många bra i och med att jag fotade med min mobiltelefon men här kommer några stycken iallafall!





























nä nu ska jag se missade avsnitt av paradise hotel! har inte sett de sen de började igen så de blir spännande =) kommer mer bilder i nästa inlägg! pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0