:)

                           


Då var man hemkommen från första skoldagen efter jullovet. inget att hurra för precis. skittråkig skola med tråkiga människor. bättre blir det inte! nu är denna dag överstökad iallafall :) skulle egentligen cyklat hem idag men när fredde sa att vi kunde ta cyklen i bilen på nåt vis så instämde jag, såklart. :)

nu har vi ätit och ska bara återhämta oss lite sen ska vi till landskrona och umgås med sandra och johan, som jag berättade förut.

i lördes var vi på vallåsen, det var jätteskoj. :) lärde mig ganska snabbt hur jag skulle åka så då blev det ännu roligare! riktigt mysigt att åka skidor så jag vill absolut dit en gång till innan denna vintern är över. och det ville alla andra med. :)

i söndes tog vi det bara lugnt och gjorde precis som man ska göra på söndagar. och som man inte ska! bäddade ner oss under täcket och låg och kollade på film hela dagen. bla. "new moon" som vi inte hade sett. (enligt mig mycket sämre än 1:an) också krängde vi godis.. vilket som var det bra respektive dåliga kan ni nog räkna ut själv :)

nu ska jag läsa lite bloggar, min älskling har somnat på soffan så jag låter han ta en liten tupplur innan vi ska sticka ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0