friday!!

Jag veeeeeet, jag har varit skitdålig. har bloggtorka, känns inte som att jag har någonting nytt att tillföra er.

but anyway! nu har jag iallafall lagt in lite bilder från telefonen, SYND bara att jag inte har tid att publicera dom för er just nu. ikväll ska vi hem till sandra och johan och kröka till det lite med ett gäng kompisar. det ska bli trevligt.. :)

måste rusa och göra vid mig nu, fredde kommer och hämtar mig snart o jag är icke klar... men ni får en puss sålänge! i morron kommer resten av bilderna och bilder från kvällen.. 




pussss!

Kommentarer
Postat av: natti

du blir bara vackrare för var dag som går verkar det som!



på bilden ser du verkligen äldre ut.

2010-01-25 @ 12:41:41
URL: http://finest.se/ntornkvist

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0