happy birthday

grattis till min styvpappa som fyller 38 år idag! en helt perfekt extra pappa är du <3

kom nyss hem, har varit i landskrona och spelat lite poker och druckit kaffe med freddes pappa o anette.. trevligt!

min dag har sett ut såhär ungefär för er som undrar;

* försov mig ganska många timmar och missade skolan
* fredde, jag och bigsis åkte till nova för att leta presenter (även min riktiga pappa fyller år, i morgon)
* duschar, gör mig i ordning.
* smörgåstårt-käk med familjen o allas respektive
* poker i landskrona

måste iallafall bara berätta om gårdagens roligaste grej, haha. jag och fredde var då på centersyd för att jag behövde handla lite...

går förbi teliabutiken samtidigt som jag ringer till mamma. kollar in och upptäcker en kille som står o pratar med expiditen.. och brevid honom står en annan kille och lutar sig över disken.. ser bara honom i profil men visst påminner han om en viss" dokusåpa" kändis tänker jag..

- (hallå?) svarar mamma på andra sidan linjen. inget svar från mig..
- (emma?)
fortfarande inget svar... (vi går nu sakta förbi teliabutiken) fredde upptäcker att jag är helt insnöad på nånting och att mamma svarat så han kollar in i butiken och vänder sig tillbaka o säger
- men åh, jaaa det är HAN men du kanske ska svara din mamma eller?!
jag blir vid medvetande igen och börjar skratta och prata med mamma samtidigt som tim o hans kompis tittar ut på oss.. pinsamt.

haha, denna person jag pratar om är då Tim rydeström från mammas pojkar.. och JA TJEJER, han är lika georgeous som i programmet om inte ännu hetare.. ;)
 
haha nä nu ska jag sova vi får höras i morgon bloggen, kiss and goodnight...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0