Hjärtlös..

"En 26-årig man blev natten till söndagen skjuten till döds i centrala Malmö.

Polisen fick larm om skottlossningen på en parkeringsplats vid Stortorget klockan 03.13. Den skottskadade mannen fördes till universitetssjukhuset i Malmö där han senare dödförklarades. Det fanns på söndagsmorgonen inga uppgifter om vad som utlöst skottlossningen eller om polisen hade gripit någon misstänkt."

Detta är ett utdrag från nån tidning.

Gick precis in på Tim Rydeströms blogg och möttes av rubriken "skottlossning och mord" samt bilder utanför hans nattklubb på en massa poliser. Någon har alltså skjutit någon på gatan som hans nattklubb ligger på igår natt.

Vad händer med samhället? var och varannan dag hör man om sexhandel, mord och våldtäkter i Malmöstad. börjar man inte tänka om ang att bo i denna stad? jag skulle då aldrig känna mig säker på gatorna där. visst saker kan ske varsomhelst men nu är det ju vardagsmat att någon blir skjuten.

Sjukt enligt mig. vad finns i dessa människor som kan göra något så fruktansvärt?

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

e så mycket mer än vad du har en aning om.. klubbar drivs / ägs ofta av folk med krininella kretsar där har du svaret. . kolla bara på slagt , etage

2010-02-01 @ 11:44:25
Postat av: Emma

okej vem är du? det finns ett fält för namn högst upp när man kommenterar :)

2010-02-01 @ 12:36:13
URL: http://hejhejhejemma.blogg.se/
Postat av: Anonym

är det relevant med mitt namn :S lilla flicka då!

2010-02-01 @ 12:45:32
Postat av: mia

Det var dock inte utanför hans nattklubb killen blev skjuten utanför Max på stortorget.. Plus att det var en uppgörelse pga av ett gammalt mord..

Kram på di

2010-02-01 @ 19:10:16
URL: http://metrobloggen.se/princessmijja
Postat av: Emma

Ska du komma och kalla mig för lilla flicka så ja då är det väldigt relevant med namn. Men kan man inte stå för vad man skriver, tycker och vem man är bakom datorskärmen så behöver man inte kommentera i min blogg. Ciao:-)

2010-02-01 @ 20:26:54
URL: http://hejhejhejemma.blogg.se/
Postat av: Anonym

va? mia menar du inte. är juggar mot kossovo albaner. låt dom döda varandra... vem fan bryr sig..

2010-02-02 @ 20:31:14
Postat av: Emma

Haha nu vet jag vem du är :) var och en har ett speciellt sätt att skriva på babe ;)

2010-02-04 @ 09:21:17
URL: http://hejhejhejemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0