Lugna, sköna fredag..

Absolut rätt benämning! jag och lollo ligger i min säng med varsin laptop. kan det bli bättre? msn, skvaller och skitsnack... också för att inte glömma; bloggar! och nej, jag tänker inte ursäkta mig för att vi datornördar oss. det är mysigt :)

Har suttit och kollat runt på lite sidor med olika kepsar. lollo hade en skitsnygg keps, jag vill också ha. fast jag tror hon passar i det lite bättre än mej? kanske borde pröva lite innan man beställer en? aja.. vem är för tjejer med keps?





bättre blir det inte! - och lägg nu bilden på minnet, för de lär dröja innan ni får se mig utan smink igen... ;)


Kommentarer
Postat av: Louise

Du är skit snygg :D vill ha fler såna hångelkvällar <3 ;) hahaha

2010-01-30 @ 22:07:32
Postat av: Emma

Klart och ännu fler ska de bli när jag flyttar :):) <3

2010-01-31 @ 17:46:15
URL: http://hejhejhejemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0