Måndag

och ny skolvecka. ush säger vi till det!

helgen har varit trevlig minsann. i fredes krökade vi hemma hos johan och sandra, det var skitkul faktiskt. på lördag var jag bakis halva dagen och kunde typ inte röra mig. på kvällen spelade vi supernintendo och playstation och krängde massa godis.. mysigt :) igår åkte vi hem en sväng och gjorde lite ärenden, sen åkte vi tillbaks till landskrona också var jag och sandra åskådare på grabbarnas boxningsträning...

det var min helg lite sådär kort sammanfattat, eftersom jag typ aldrig har tid att blogga längre så glömmer jag nästan bort vad jag gjort i dagarna.

nu är jag iallafall i skolan, börjar inte förräns om 40 minuter men jag pallade verkligen inte gå i denna kylan så jag åkte med älskling hit... vill mest hem just nu faktiskt, måste tvätta, städa o fixa en massa grejer tyvärr..

har inte träffat "mina" vänner sen nyår, känns som de e tid för de snart!!


PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0