mys!

Vilket galet väder! det är helsjukt. det bara snöar o snöar som om de aldrig skulle sluta. älsklingen kom hem för en stund sen, lagom precis till när lollo skulle gå, så vi körde henne till stationen. inte skulle hon behöva gå i detta pissvädret tyckte jag och fredde instämde :)

vi har iallafall pratat ikapp oss som vanligt, också har jag lagat och bjudit på färsfyllda paprikor.. snäll kompis jag är va? ;)

nu är jag och fredde hemma iallafall och mamma har visning på lgh så vi får hålla oss lite på avstånd.. hehe. har förresten planerat in hur mitt rum ska se ut när de är färdigbyggt, med tapeter och så alltså.. (dom håller ju på att bygga mitt nya rum från grunden i de nya huset, allting var bara sten från början.) det kommer bli så awesome, ni ska få massa bilder när vi har flyttat... som vi beräknas göra runt den 20e feb!

fortfarande ingen som är sugen på valpar förresten? två hanar och en tik kvar :)





Kommentarer
Postat av: Natalie

Jag hade tatt en om jag hade fått & vatt rik ;D !

2010-01-27 @ 16:59:23
Postat av: Emma

Du e rik :)

2010-01-27 @ 20:47:00
URL: http://hejhejhejemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0