our day

Idag är det den 28:e mina vänner, min och freddes dag med andra ord. hela 14 månader har vi varit tillsammans idag :) vi var och käkade kinabuffé i förmiddes i landskrona, också fick jag en stor röd ros. helt perfekt enligt mig.

Efter kinabuffén åkte vi hem till freddes mormor och "styvmorfar" och drack kaffe och snackade lite. trevligt! sen på vägen hem körde vi inom billeberga för att titta på huset som fredde, hans syster och hans mamma ska flytta till. en mysig liten länga med stall o grejer, mycket behöver göras vid men det kommer gå skitbra om vi hjälps åt allihop. :)

När vi kommit hem hann vi inte vara hemma allt för länge innan jörgen ville att vi skulle åka med till biltema i malmö, så det gjorde vi. fredde köpte nya bromsbelägg och en ful styling-växelspak haha. jag köpte lite leksaker till valpisarna och inte mycket mer än så.

Nu ligger vi och tittar på american pie "wedding".. imorgon är det skola och sen håller vi helg.. härligt :) vad ska ni hitta på i helgen?





inte de bästa bilderna haha but it's the love that counts ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0