politik?

För tillfället jobbar vi om riksdan och alla olika partier i skolan. ändå intressant, så lär man sig lite om vad de olika partierna står för. röstade inte förra året, men detta året ska jag minsann göra det. det är faktiskt viktigt att alla lägger en röst så man vet hur många procent som tycker si o så, även om man tänker rösta blankt så e de viktigt!

sen att diskutera politik i en gymnasieklass kan bli lite konstigt,  jag säger inte att jag är superduktig på hur saker och ting ligger till men vissa har ju inte ens en aning om någonting utan bara tycker som sina päron tycker...

Nä, nu ska jag sluta babbla för nu ska vi åka till landskrona! (ovanligt?) och umgås med johan... tills sandra också kommer hem, då ska vi hitta på nånting..




puss sålänge! :*


Kommentarer
Postat av: natti

det är fantastiskt hur saker som verkar vara världens mest ointressanta visar sig vara intressant bara man lägger manken till!



att bilda sin egen uppfattning är kanon,



"Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself. "

2010-01-12 @ 14:40:43
URL: http://finest.se/ntornkvist

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0