Så dåligt

Jag är sååå dålig på att blogga just nu, jättetråkigt, men hinner man inte så hinner man inte! känns som jag aldrig är hemma nuförtiden så det är inget att göra åt. ska iallafall skriva ett lite längre inlägg när jag har tid. :)

nu är jag i skolan iallafall, en lektion kvar. eller rättaresagt en halvtimme kvar av denna sista lektionen! sen ska vi hem och käka nåt o lite sånt, sen ska vi till landskrona till sandra & johan. :)

ska försöka ändra typsnittet på min blogg också, ser att alla inlägg jag skriver blir jätteliten text. är den liten för er eller är det bara för mig? lägg en comment...

puss sålänge!




Kommentarer
Postat av: lindgren

tycker den är lagom :)

2010-01-11 @ 19:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0