The party don't start until i walk in.







Har skittråkigt. har suttit och lekt lite med camen. (angående mitten bilden; notera lekt, skämtat, skojat, varit oseriös) sorry about that men det finns ju så mycket moralkärringar och bitterfittor i denna värld som jag inte orkar ha konflikter med.

Nu ska jag slänga mig i duschen tror jag. vi får helt enkelt se vad jag gör av denna kväll. hade några erbjudanden på saker men jag är faktiskt rätt sugen på en hemmakväll.. eller kanske inte? wee'll see :)


Kommentarer
Postat av: natti

"Faith is to believe what you do not see; the reward of this faith is to see what you believe"

– saint augustine



(sådana här citat är alltid skönt att lägga en tanke på)

2010-01-15 @ 16:49:33
URL: http://finest.se/ntornkvist

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0