tips!

Sitter förtillfället i Landskrona stad hemma hos Sandra och Johan. tycker inte om denna stad faktiskt... förstår mig inte på folk som vill vistas eller bo här, men alla har olika åsikter. sandra och johan tycker vi iallafall om så vi blir tvugna att vara här för att få träffa dem :) haha.

MEN.. nu var det inte det jag skulle berätta! jag skulle ge er ett tips på en liten sötsugs-räddare. för detta tar nämnligen bort mitt sötsug och det är inte farligt för vikten ;) fick tipset förra veckan själv faktiskt.. super!

Jag gillar normalt sett inte varm frukt, men anyway... du tar två (eller hur många du nu vill) äpplen och skalar dem, skär dem i skivor och lägger de på en plåt, strör massa kanel på (och lite lite socker om så önskas.) sen sätter du in dem i ugnen på 175 C i en liten stund tills dem ser fina ut. tar ut dem och lägger upp på en tallrik, slänger på en klick kesella vanilj (som innehåller mycket protein) och waoilá! supersmaskigt och inte alls mycket kalorier :)



det var allt för mig just nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0