Uppe med tuppen

Vaknade klockan 08.08 och tyckte det kändes kallt i sängen... ensamt? vände mig om och såg ingen fredde. ingen tv igång och den röda lampan i mitt rum lös fortfarande. reste mig och gick bort till fönstret och kollade ut... ingen bil. what? (han åkte hem till min bror igår kl 8 och skulle spela poker, pratade med han vid 1-tiden och då skulle han hem om en stund.)

ringer brors telefon... fredde svarar.

då har dom idioterna spelat poker i 12 timmar!! det är helt sinnesjukt ju. och sen när han token kom hem kunde jag inte somna om igen. skoj! helt meningslös natt var det iallafall.. han gick 600-.

om en stund ska jag gå upp och jävlas med lollo iallafall :) hon hatar att gå upp tidigt haha.

ttyl!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0