13

Kan ni gissa vad jag har gjort nu ikväll? Jag har bannemig varit på gymmet med victor och det kändes som det var en evighet sen sist. (det var det nog?) nu har jag iallafall gjort ett litet framsteg och får hoppas att det kan hålla i sig några gånger i veckan trots att solen o värmen kanske lockar lite mer..

Annars har jag jobbat idag som vanligt, var inte på jobbet förrän klockan elva eftersom jag var hos tandläkaren först som jag berättade förut. Fick bedövning också rengjorde dem runt visdomstanden. Fy vilken obehaglig känsla att halva munnen var helt utan känsel! Har aldrig blivit bedövad i vuxna livet (haha) så det var första gången för mig. :P Har tuggat itu massa skinn innanför läppen. Aj gjorde det när bedövningen släppte!

En solning hann jag oxå med innan! (jepp, jag fuskade idag...)







Svettig o fin häromdagen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0